onsdag 22 november 2017

Möten!

Livet är fyllt av möten, härligt! I går fick jag en dejt med en tjej som jag aldrig hängt med förut. Ville dricka java på stan och tänkte, hmmm vem har en skön energi.. Japp Elin och iväg med mess och vips satt vi på EH och chartra. SUPER trevlig och fan va bra jag är som är spontan;)

Dagen bestod även av att JAG somna .. somna på dagen!!! WHAT!? Vila från vikterna, yogade, åt god mat, sedan är jag en konstig tjej.. jag tycker de är roligare att tvätta och städa bilen i hop än att ligga och dö se något på tv som inte är bra. De ger mer och man gör något tillsammans, även om städ inte är kul så är man tillsammans.

Morgonen blev tidig, k l 4 vaknade jag och låg kvar och mös i sängen till 5, svepte en pwo, aminosyrorna var packade och begav mig mot gymmet för ben. Benpress, benspark, legcurl, stående mark, stående vader, höftlyft, utfall i smith.. tänk hur tungt jag kört där tidigare och idag var jag bara glad att jag vågade köra en övning som kräver stång bakom nacken. Fick sjukt bra kontakt i glutens och passet tog verkligen bra. Jag var inte speciellt stark men känslan var bra och hann vila rejält mellan många set då C var där och surrade med mig mellan. Trevlig och jag lär mig vila mellan set;)
Hem hungrig och laddade med chiagröt. Jag låter chia, linfrön och havregryn stå med vatten och salt på kvällen så de får svälla. Sedan kokar jag det på morgonen, blandar i lite vaniljprotein när den håller på va klar och har kanel på. Sedan ägg från Yttertavle och god java med choklad. Den perfekta frukosten som min mage mår på topp av.

Ledig dag betyder att jag kan krypa under filten efter dusch igen, se en lättsam film, sedan laga lite lunch innan jag ska träffa fina Malin på stan och få mig ännu ett härligt möte av att jag kan vara spontan och vilja lära känna någon som jag får goa vibbar av. All about the vibes;)

Underbart!!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...