måndag 2 oktober 2017

Så bra de bara kan bli och vara!


Jag har ju som sagt lite svårt för socialamedier i vissa lägen.. som tex då allt ska se så jävla bra och perfekt ut! Jag kräks åt de titt som tätt! 
Men denna helg har varit så där sjukt perfekt! Jag har skrivit att jag varit less, varför de har många olika anledningar och de är sällan jag blir de och jag tillåter känslan ha VARIT där men jag tillåter mig inte att känna så särskilt länge utan väljer att agera! Först känna och sedan agera.
Vad behöver jag/vi? 
ÅKA FRÅN stan och till fjällen. 
Vi hade lyckan och turen att få bo i en superfin "stuga" eller tvåvåningslägenhet som var helt magisk, hela helgen var magisk. Från att ha tur med vädret när vi gick upp på fjället på lördagen till att landa för en sen lunch på Bayhill och äta god buffé, fan va hungriga vi var, haha. 
Att sedan vädret vände de gjorde inget, vi hade ju vårt "hem" att mysa till i. 
Jag gick runt med ett avslappnat leende, här skulle jag kunna bo och leva. Startade bastun, fick oss en skön stund där innan man sedan landade i soffan och åt burgare och njöt av varandras sällskap! 
En riktigt helg av kvalité.  
Det var den bästa helgen på länge! Som Vi behövde det och så vi var värda det. 
Tacksamhet är bästa ordet för helgen!


Att känna tempen ute kl 7 på morgonen. Vila från vikter och från cardio som jag kört på rätt bra på slutet. Rulla ut mattan för lite rörlighet på morgonen och sedan bara vara tillsammans UTAN att behöva anpassa sig efter något eller några! Bara vi.
Det sliter på att vara chaufför, då somnar man ggr 2 under tröjan på någon annan, haha. 
Jag tror jag har effekten av att sprida ett visst form av lugn just nu runt mig och de är skönt. Att folk slappnar av i ens omgivning, så vill ja ha det! 
Att somna igen... haha. 

En morgon där jag gick min cardio sväng med ett stort leende efter helgen, sedan till bästa Micke på Umeå rygg och led för att bryta till nacken till att invänta lite lunchsällskap. 

Jag mår väldigt bra just nu, tack för de M! Tack för att du anser att jag är perfekt med alla sidor jag äger och har. Tack för att du finns i mitt liv!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...