tisdag 10 oktober 2017

Relationer!

Relationer kommer relationer går. Saker och ting händer i ens liv vilket gör att man glider i sär eller blir tightare, eller nya människor ploppar in i ens liv. Man växer och förändras, man får olika prioriteringar man ser får olika syn på livet. Det är rätt häftigt hur man kan se tillbaka, se var man är idag och se vart man vill komma. 
Jag märker att jag drar mig i från människor som pratar om andra.. de pratar nog garanterat om mig oxå när jag inte är med. Ger mig inga positiva vibbar. Drar mig i från där jag själv måste höra av mig hela tiden, där det hänger på mig. Drar mig i från där jag inte går i från mötet och känner mig glad och fått energi oavsett samtalsämne för med rätt person så kan du trots att ni pratat om något jobbigt som just nu pågår i livet gå ifrån med lättare steg och med en härlig känsla. 

Jag älskar människor som får mig att skratta och som kan i vilka knäppa situationer få de till ett skratt objekt för man har liksom haft tillräckligt så de "små" motgångar blir liksom.. just another day! 
Ha ha. Relationer där man är omtänksamma mot varandra, ömsesidig respekt, där man kollar till varann, där man peppar varann att växa och utvecklas personligen, där man har en rygg hela tiden som backar upp en när de skiter sig. Dit du kan ringa vilken tid på dygnet och säga HJÄLP! 
Man ser varann! 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...