lördag 17 juni 2017

Soliga dagar

Så underbar vecka de varit även om man känt sig rätt enastående efter denna vecka ;) simskolan är nu klar och E ä peppad på mer simning så nu står vi i kö till hösten:)
Varit bra träning, vila i går och fokus på jobb oh E. Sedan världens tröttaste fredagskväll efter man suttit i simhallen länge i värmen, galet matt man var efter. Hämtmat, mys i soffan och sedan somna vi båda tidigt.
Ny dag, äntligen gym igen! Bra benpass och såg att de håller på få dit en släde så de ska bli kul att testa träna så då jag inte gjort de tidigare.
Böj, benpress, raka mark, liggande legcurl, benspark, sittande vader, finnen, crunches med rep. Bra flow och helt klart bättre styrka, de kommer sakta men säkert, sakta men säkert ökar jag igen, känner mig tung i kroppen. Men nu ska vi bygga lite och då får jag helt enkelt gilla att vara tung och ba äta!

I går fick jag även min hårmineralanalys, så mycket mer de gav mig än blodproverna på VC. Nu kan jag därefter styra upp lite extra tillskott efter vad min kropp är i behov av! Var kul och spännande och se. Dricksvattnet i umeå är högt i vissa ämnen så jag ska nu köpa hem en vattenrenare från jobbet.
De staplarna ska NER till nästa analys! :)
Analyserna görs av min chef Kerstin och man kan bara gå in eller ringa och boka hos oss.  Många som inte får hjälp av VC för de ser inget men patienterna mår bajs börjar må så mycket bättre efter en tids justering och rejäla doser av näringstillskott och livsstilsförändringar.
Hälsokraft Umeå... dock är de bajs att Rebecca ska sluta men jobbar kvar extra som Hanna, min vän gör.

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...