söndag 18 juni 2017

Kvalitetstid!



Underbar kvalitets tid vi fått denna vecka, den har varit intensiv, den har varit spännande, lite utmanande, lite ny, lite ensamt utan hälft, men extra mycket tid med min dotter. Tänk att få vara med de man älskar.. de är livet! 
Morgonträning med bra rygg, första markningen sedan nackskadan, på hälften av min maxvikt tidigare men ändå tungt, nu jobbar vi styrkan tillbaka och de känns motiverande och väldigt kul!
Ensam i gymmet denna morgon och de var så skönt! 
Lite superset, bra tempo, lite mer vila mellan vissa set då jag kände att jag behövde ladda styrka. Sedan en god paleo frukost med min dotter innan vi satte oss på gräsmattan med javan.


KVALITETS SÖNDAG!!! Nu ska vi vila oss, mysa soffa en stund, solen skiner än men ibland så kan man behöva vara inne trots att de är sol, låta huden vila från solens starka strålar och njuta av söndag i soffan! De är lyx!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...