onsdag 14 juni 2017

Fina dagar

För att få i hop denna vecka så bytte jag bort en jobbdag. För att få en bra avslutning för Em och för att minimera stress, att få en heldag till i hop, att kunna cykla ner på stan och ta en avslutningsglass i solen, att hänga i parkourparken en stund, att chilla på gräsmattan ätandes jordgubbar i stora lass och en god chiapudding med massor av nötter och frön. 
Kör en burk kokosmjölk med 2 dl vatten, 1 dl chia, sedan valfri smaksättning. 1 msk agave och jag tog kardemumma. Sedan toppar man med det man vill!
Ingen träning denna morgon, utan jag låg kvar och sedan lite frisk luft i skogen innan vi begav oss till avslutningen. 
Medans Em var på simskolan så var jag i vägg i vägg i gymmet, inga vikter utan lätt belastning i denna manick för att ha något och göra i 30 min.. tidigare har jag faktiskt... YOGAT eller mediterat bredvid de andra föräldrarna. Japp and I DONT care vad personer runt mig tänker. Jag har en stund för mig själv då kan jag lägga de på något vettigt som boostar mig eller får mig avstressad! :D'
Cardion är astråkig just nu.. vill liksom bara lasta på i gymmet igen! haha
Att cardion är astråkig just nu syns oxå på kroppen :P
Min stora fina fina tjej! SÅ STOLT man kan vara, tårarna rann när hon stod där framme. 
En ... BRAK god frukost! Plötsligt är min mage lugn som en filbunke, asså paleo slår jag ett slag för just nu! :D 
De blev många positiva ord denna morgon... enkelt.. Som man bestämmer sig för att de ska vara.. de blir de helt enkelt!! WOOP WOOP!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...