tisdag 13 juni 2017

That feeling

När man känner igen sig själv, man har sovit, man bara längtar till gymmet, träningen börjar gå bra igen, man träffar människor, få dock på morgonen men människor som man blir glad att stöta på.
Armarna är lagomt trötta efter träning. Fokus är inte numera att köra slut på sig. Jag ska hålla å orka med andra bitar i livet.. då kan jag ej piska mig hårt på alla fronter längre. 
Jag vaknade pigg och glad, tog sovmorgon för å va jag å hämtade em till sängen å mös en stund innan jag stekte ägg å bacon å grönt från gårdagens middag. 

Nu ska jag sitta ute i Linné för första gången i sommar och njuta av en ledig dag. Tvätten går och vi har inga måsten.. bara rolig simskola varje dag. :) 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...