torsdag 1 juni 2017

Längtan!

Känslan när du tränar så lite i gymmet så du verkligen längtar dit och vill liksom köra lite mer och köra lite mer.. då är motivationen där. Jag blir tyngre och tyngre, så vi ser vart de slutar med denna kost:) Jag försöker direkt tänka att när jag tagit ut mig eller stressat kroppen på något sätt så behöver den/jag konstarten. Så en stund på mattan, en lugn start resten av dagen är mitt mål.
I dag tjuvade jag en pwo av min hälft och den satt där den skulle så armpasset gick mycket bra :D GLAD!!! Nu kommer resten av dagen oxå vara soft, förhoppningsvis kommer jag träffa en vän eller två, få en kram, ge en kram, äta lite mörk choklad och få många skratt! 

Det är mitt mål för dagen! Vad är ditt?
Lyckan är att typ vara själv på gymmet. De är ändå en höjdpunkt på dagen om jag hinner se min vän på gymmet, om bara så för en kram! 

Chiapudding med jordgubbar, gojibär och massor av nötter och frön. 2 ägg.. en stor bit mörk choklad.. ingen java då de var en del koffein i pwon även om de är en naturlig sådan så hoppar jag. 
Måste tänka ett steg längre och vara klok numera :) 

GODMORGON ses på hälsokraft idag!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...