tisdag 30 maj 2017

SOL!!


Gårdagskvällen spenderades med min dotter, en stund i parkour parken och sedan så köpte vi Lilly och Hanna glass och traskade hem i kvällssolen. 
Fick en god natts sömn och vaknade till halv 6, rullade ut mattan och körde morgonyoga innan jag väckte min dotter för frukost. Hon får en smoothie med fil, banan och jordgubbar, de är den frukost jag tror hon gillar mest här. Pysslade på hemma i lugn och ro innan skola och tadaaa gym för min del. Känns så konstigt då jag är på gymmet och kör GYM så sällan numera. Men jag längtar till passen och kroppen svarar nu då jag försöker öka lite och få tilllbaka styrkan efter nacken. 
Bygga på mig lite muskler så kroppen håller i hop. Men fokus på ALLROUND, rörlig, smidig och stark. 
Passet gick bra och fick bra kontakt, har sinnes sjuk träningsvärk i ben och mage så nu är de utveckling. Har gått upp en del i fettvikt men de är nog pga hormoner.. å matintag, ha ha. 
Har piskat min kropp för hårt i många år, legat hård i kroppen för att håla formen vilket inte är bra för ens hormoner.. så dags och vara snäll mot de viktigaste jag har.. mig själv!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...