måndag 29 maj 2017

Dagen efter!

I dag är känslan lite dagen efter, en urvriden trasa, en en väska som man skakat om, hällt ut allt innehåll och vips så är det.. tomt... så där som när man haft en dag som inte varit bra och känslorna fick komma ut av saknad. En ny dag, solen är framme lite mer och jag har dolat på hemma efter ett snabbt besök på VC, 20 min trappintervaller (30 sek på 30 sek av) på gymmet och sedan hem, intervallerna var asjobbiga pga träningsvärk i benen av gårdagens benpass, haha... en lång dusch, hårinpackning, städat.. städat så där mer än vad jag normalt gör, normalt drar jag ett varv med snabeldragaren och sedan får de liksom vara bra. Det är skönt att få bort lite innan E kommer från skolan och då kan jag lägga energin på annat i veckan. Nu är de rätt fint här hemma! Åt en lunch bestående av kyklingburgare (älskar kycklingburgare!!) och högfett och när de landat i magen så fick jag hämtning, gott kaffe på Kahls , trevligt sällskap och sedan ikea med lite nytt till hemmet, kom på igår att jag inte köpt något till vårt hem på säkert ett år.
Ny matta till Hallen som kisse kan kexa på och nya stora blommor med krukor i vardagsrummet och nya sommartäcken så vi kan sova .. SVALT! De ska bli skönt! :)

Känslan sedan att komma hem, de är fint och jag kunde rulla ut mattan för 30 min yoga är underbart! 
Nu väntar en slapp eftermiddag, en dotter som kommer hem, något gott i middagsmagen men först ska jag här och nu lägga mig ner och vila!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...