söndag 28 maj 2017

Morsdag!

Den dagen då jag liksom inte tänker så mycket.. eller? 
Jag försökte liksom ta dagen som en vanlig söndag, planerade in och hänga med min vän och efter en lunch som bestod av bacon och ägg så begav jag mig iväg med bilen till henne, vi låg i soffan och tog igen missat prat, vi var en sväng i skogen och kikade in deras omgivning. Sådan här dagar är "tomma" liksom. E är hos sin pappa och gårdagen kände jag redan då att jag inte var i bästa form.. men fattade inte riktigt.
Vi lagade god mat i form av sötpotatis och kyckling i ugnen, jag ligger ju och testar högfett så de blev mycket avokado och aioli till min kyckling och sedan la vi oss i soffan på maten och när bilden kom på mammas grav och hjärtat då brast det. Jag saknar henne så fruktansvärt och sådan här dagar, alla högtider är jobbiga. De är ensamt utan henne även om jag inte är ensam.. men hon var ju så stor del i våra liv.. vi stod så otroligt nära! Känslor är bra, de ska kännas, de ska ut, alla de sorter vi har, då får man bättre balans i systemet sedan. Livet är för kort för att inte känna, att hålla inne, när man är ledsen så får man vara ledsen.. för att sedan ge utrymme för att vara glad!

Ta vara på era relationer, krama om era mammor extra mycket idag och visa och SÄG hur mycket de betyder för er och håll inget inne! Var tacksamma över de ni har!



Jag kom hem med lite produkter från HK igår, ny serie med superprisvärda grejer, olika schampon, balsam, hårinpackningar, bodycream, skum,salt, skrubb där man får välja 3 för 99:- och de är fria från parabener och annat skit!
En naturlig pwo till min hälft och nu ska jag ladda mina batterier, mattan ska rullas ut och de får bli lite yin för min del.


Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...