måndag 15 maj 2017

Boost!

Jag har haft en morgon av boost och klockan är inte ens 9! 
Jag vaknade tidigt, somnade tidigt, jag valde en yin sekvens, råkade dum som jag sedan var efter en tok skön stund på mattan fastna på fel sidor på nätet.. sidor som tar egentligen energi av mig och de kände jag tydligt igår, sidor som inte får mig egentligen att må bra i hjärtat utan bara ta på fel sätt i mig. Som C skrev, bara ett tecken att du hamnade där för att påminnas vad du inte vill.
SANT!
Jag vaknade som sagt tidigt, tog en Adapt Sport sup och sedan blandade jag aminosyror, åt lite kolhydrater och gav mig av för lite benträning. Det gick bra, kroppen kändes stark och rörlig. Hann med många övningar och det blir lite speciellt då jag inte får ha belastning på axlar och nacke så blir de olika övningar som jag inte brukar ha kört för några år sedan. Bra musik i öronen och en snabb prom hem för en REJÄL frukost och försöka få med mig en vän på en promenad men de var ju inte tvärlätt den tiden på morgonen :P så jag tog lurarna när jag fått i mig javan och allt. Mot skogen för att söka upp en ny runda, en intressant pod kring avstressande mindfulness och hur de påverkar våra hjärnor. Ett samtal med en viktig vän och sedan njöt jag av en härlig ny runda i skogen, skogen är verkligen terapi och bara den skapar mindfulness i hela mig. 
Kom in, tog mig en Multigreens men pressad citron, lite himalaya salt och rullade ut mattan för solhälsning. 

NU har jag fått min värdefulla egentid, den är viktig för mig och jag verkligen älskar den, njuter av varje sekund! 

Dagens tacksamhet är massor, jag är så glad att jag har kontakt med C igen!!! 


Snabba svängar! Jag ska hjälpa min kollega som behöver ledigt.
Så vi ses på Hälsokraft! 

Så här ser en klassisk ledig dag ut hos oss:D 

Närhet är livet!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...