tisdag 25 april 2017

Rawfood!

I dag är väntan på behandling de enda som är i min skalle.. jag har ont!
Jag är tvärtom motför många, när de inte är topp så kan många stoppa i sig skit när de inte känns bra ... Jag tänker.. 
MÅSTE ge min kropp bästa tänkbara förutsättningar! 
Men de får bli en Rawfoodboll från Hanna på Rawforgood. 

Jag åkte till Willys och handlade så jag kan göra mer gröna smoothies. Går mycket spenat, går mycket avokado här;) Dessutom hade de extra pris på eko gurka, gurka är STOR smakskillnad i eko eller inte eko.

Denna är underbar!!! Vikariat Karani, ska den visst heta, eller arslet mot vägg och benen rakt upp;) När nacken är bajs då är de bara att ta pause knappen och göra de jag kan för att underlätta.


Spenat, gurka, avokado, färska örter (oregano, basilika, persilja) kiwi, baobab, solroslecitin, äpple, rödbeta, citron och ingefära. Blev superfräsch och god!
Smoothie och en Jordnötsboll, finns att köpa på Hälsokraft. Stor, god, ja.. min favvo just nu! 
Mellis för energi!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...