onsdag 26 april 2017

Chicken!


Hummus:
Kikärtor,sesamfrön, olja, örtsalt, citronpeppar, persilja, vitlök, chili, lite citron och lite vatten. Mix it up!
Stekte strimlad kyckling på låg temp, olja, örtsalt, citronpeppar, chili, ingefära och lite koriander.
Behandling klar... 3 låsningar nacken. OVER AND OUT!
Just nu är vi inte överens jag och min kropp..
En morgonpromenad för att få igång cirkulationen annars vila!
En ny runda som jag inte gått på länge, en tur i skogen, frisk luft, bra kläder, bra skor, en bra pod i öronen. Ett tips är 4 HEALTH. Lyssnar på avsnitt 74.
I går hade jag så ont så jag begav mig ner på stan tidigare då jag blev rastlös då jag inte visste var jag skulle ta vägen innan behandling. Ett stopp på jobbet och prat med R, sedan hade jag ett möte. En vän som jag umgicks med jätte mycket med en period i livet, vi kom som av varann och mötte henne efter gatan och de blev en sådan energi inom mig. Vi pratade, babblade och jag kände verkligen hur jag saknat henne och kände som om vi var på samma på spår i livet igen. Min känsla var efter.. vill ses mera! Så underbart ett möte kan vara!
Möten med närvarande människor är härliga! 
2 människor som hittat nya vägar att gå!

I dag ska jag fokusera på allt som kan få mig att må extra bra när kroppen inte är lika nöjd! :)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...