söndag 16 april 2017

Organic PWO!


Lyssna på detta om du intresserad av GLUTEN och hur det påverkar din kropp. 
Har man inte kört på PWO på ett tag så känns det, haha. Köpte denna på Jobbet igår på Hälsokraft. Den är helt naturlig och inge skit i från BETTER YOU. Den var tänkt till min hälft som ville ha en och jag var tvungen och tjuva i morse innan armpasset och hej vilken energi jag fick haha.
Underbart!!!! TESTA om ni vill ha en pwo utan skit som inte är dum mot din kropp.
Armpasset gick liksom i en dans denna dag och jag hade kunnat köra hur länge som helst, grymt skön känsla men jag spar på krafterna, ska rulla ut mattan medans tvättmaskinerna går för fullt efter veckans pass och jobb. 
Sedan käkar vi och beger oss ut på utflykt! Solen skiner.. jag vill UT!

Vi investerade oxå i nya löpsockar (kan inte få för många!!) om man provar att använda riktiga springsockar så vill man inte ha något annat. I helgen har de dessutom 30%på alla jackor på XXL, sista dagen i dag. Så igår blev det en vattentät och vindtät CRAFT jacka som ord kostar 1800 men betalade 699.- SÅ ja kunde inte låta bli! Nästa steg är vätskebälte och bra bh.. samt kompression för vaderna. :D Så kul med bra grejer!

Jag älskar även vår hall..... hi hi
Den känns... AKTIV ;)


I går var en lugn dag på jobbet, de flesta var nog bortresta i stugor under påsk och annat... jag fick besök av vänner med deras små små små söta vovvar på jobbet... så mysigt!!!!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...