måndag 3 april 2017

Luffs!!!


När jag varit sjuk så är det jag längtar mest efter i rörelse är att komma UT!! Att få luffsa fram i löparskorna och igår helt nya som stått och väntat på mig i 2 månader typ. Hittade ett par Nimbus som är min favvo modell. Bästa Rikard sålde de till mig på Intersport.


Tog min 5,5 km runda och ville inte alls pressa mig ännu utan lufsade fram, gick vissa bitar och joggade vissa och verkligen njöt av att få röra på mig igen!!

Gårdagen spenderades med att pyssla lite påsk vid köksbordet med min dotter.. Mysigt! 
En lugn och skön eftermiddag och med en otroligt god middag.
Köpte quinoa på jobbet som jag kokade i buljong i 10 min. Sedan fick kycklingfileérna ligga i crockisen i nästan 6 timmar. Med ingefära, chili, himalayasalt, citronpeppar, olja, samt lite grillkrydda.
Innan den serverades fick en skvätt grädde blandas med kycklingen som blev väldigt pulled och väldigt gott!!!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...