onsdag 5 april 2017

VÅR!


VÅR i luften är när ens barn kör premiär på cykel och man cyklar till Buketten och köper tulpaner till sin hälft. De var inte bara leende under cykelturen, de är spännande med barn hur snabbt humöret skiftar men hon var taggad på cykla mer. Rörelse tillsammans 1-0! Love it!
Få in vardagsrörelser med barn är optimalt. Alla blir på bättre humör av lite rörelse i friska luften.

Test av ny dryck från Go Green denna vecka, funkar utmärkt till gröten, skulle nog dock hellre göra en smoothie av den eller en chiapudding då jag fastnat totalt för havremjölk till gröt. 
Bra att den är osötad!

Nu efter ett uppehåll så har kroppen från förra veckan börja längta igen efter smoothies, ska beställa lite lokala blåbär från Maria och ha hemma istället för att köpa på affären och sedan kan vi köra igång med lite smoothies till mellis och annat. Banan, blåbär och cocos är en bra grund, sedan kan man frilansa hur mycket som helst. Eller banan, jordnötssmör, kakao och havre... muuums!!

Låg kvar i sängen denna morgon istället för att bege mig till gymmet, jag behövde det!
Solen är på väg upp och jag är redo för en ny dag på Hälsokraft.
Har ju startat dagen med en Zlatanshot!;)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...