onsdag 1 mars 2017

REDO!


I väntan på lite pizza.. (balans!)
2 Chilldagar fyllda av lite träning i form av gym, yoga eller soffhäng med god bok, mycket te och vänskap har laddat mina batterier. Inga powerwalks ute men frisk luft och LUGN promenad för återhämtning och luft.
Nu känner jag mig redo, redo för att jobba..  jag har i lugn och ro plockat bort efter mamma veckan, de får se ut som de gör när Emmy är här, bordet får vara fulla med pyssel för att skapa motivation till att pyssla. Dammråttorna får samlas men ryker bort de dagar jag blir ledig. De operfekta blir de perfekta när man släpper på att de ska vara bra överallt, vissa plan får vara kaos medans andra skapar ordning i kaoset. 
Onsdag betyder vila eller 30 min flås alt lättare cardio beroende på hur kroppen känns. De blev en lättare cardio och passande nog var de "vila" på yogan och vi stretchade bara i 20 min och andades lugn. Så denna dag blir en återhämtande dag för kroppens fästen osv och de känns SKÖNT!
Många gör felet att äta mindre när man inte tränar? Varför? Kroppen behöver ju då bra näring för återhämtning och man är ju inte död för att man inte tränar utan kroppen behöver sitt då oxå för att må bra och för att alla delar ska få sitt. För att gå framåt och inte bryta ner! 

Stark inifrån och ut! Lets shine and have some fun!!! 
Smile!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...