tisdag 28 februari 2017

Dina ögon lyser!


Kylen är full, jag verkligen uppskattar vår veckohandling..  att vi alltid gör de tillsammans, låter kanske fånigt men jag älskar att gå med min hälft och handla mat, jag mår bra i sällskapet, vi får en stund tillsammans, jag får chanser att gå och ha en hand på honom, jag kan smygkramas och pussas mellan hyllorna, vi fyller vagnen full och har liksom ett bra samarbete där inne och vi är rätt effektiva även om jag älskar att kolla in nya varor. 
Jag hade en lugn dag, eftersom sömnen inte var bra så hoppade jag vissa planerade saker och istället låg och läste hela eftermiddagen. Hade en supertrevlig lunchdejt här hemma med prat om allt mellan himmel och jord och blev glad av att höra denna komplimang, en komplimang som är bättre än många andra. :
-Det syns verkligen att du mår bra, dina ögon lyser.. du utstrålar balans. 
Att höra de av någon man träffat varje dag tidigare men inte sett på evigheter var mysigt.
Ett möte som skapade energi, som skapade otroligt mycket prat.. sådana möten älskar jag! 



Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...