torsdag 23 mars 2017

Känsla


Jag är förkyld, men sitter ändå med ett leende när jag sitter med min tekopp, jag var helt slut när jag kom hem igår efter en lång dag på jobbet. Fixa kycklingburgare åt mig och sedan låg vi tätt i soffan och kände lugnet, låg och log och iakttog min dotter som var nöjd och berättade sedan vad de bästa som hänt under dagen var, log ännu mer över att höra hur de enkla kan bli de största för även henne.
Som för mig.. jag älskar det enkla! Att få sitta ner med en vän och se denne i ögonen och verkligen höra hur läget är. Att få ligga i soffan och ta igen sig när man inte är kry. Att lägga alla måsten åt sidan för att låta kroppen få sitt. 
Jag är så sjukt tacksam över de jag har mig nära i mitt liv just nu! 
Kroppen är stark så de här går över på ett kick! Jag sprayar KS i halsen, jag dricker KanJang på jobbet, dricker te i mängder, kör extra starka C-vitamin och boostar. Äter mycket mat och noga med att ge kroppen extra av allt.. den jobbar ju för fullt just nu, då gäller de att ge den bästa förutsättningar oxå. 
Jag skulle dock önska mig att sitta i en truck på ett lager dagar som dessa och inte stå i en akvariefiskkula och vara synlig för allt och alla. Kunna skrota runt på ett lager när man inte känner sig fräsch vore klockrent men nu är de inte så .. bara och göra de bästa av situationen. 

Rise and Shine!
Träna åt mig me om ni kör;) 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...