fredag 17 mars 2017

Fredag!!!!

Dagen efter, dagen efter den underbara kvinnans hormonsvall av känslor!! 
Tänk hur de kan bli så, en gång i månaden, ibland flera dagar, andra en förmiddag... andra gånger så känns det massor och man blir klubbad.. vad snackar du om!?? Den kvinnliga kroppen, den underbara pmsen! Själv så har kostförändringar samt tillskott gjort susen men vissa månader kommer de som en chock och man fattar inte varför livet inte känns värt mycket. Förrän den satans blodfläcken dyker upp!🙄 Men beviset på att min kropp funkar som klockan och är i bra hormonell balans!👍🏼

Morgonträning, morgonmys, tänk vad man kan hinna på en fredagmorgon. 
De var fler tränande själar som begav sig till gymmet, tidigt, regnigt å mörkt! Sträck på er! Ni är grym!! Lika grym är ni som lyssnade på kroppen och tog en sovmorgon. Träna med kvalité och inte kvantitet! Stäng av bruset från sociala medier och de enda de skapar är energi tjuv eller att du jämför dig vilket inte heller skapar positivitet. Skapa din egen bubbla, kliv av stigen och skapa dina egna förutsättningar för att må bra där just du är! Du behöver inte följa ramen, mallarna i samhället ska se ut. Go wild!
Att stänga av och fokusera på sig själv, vara mer ensam kan skapa så mycket. Man stannar upp och känner och följer inte strömmen. Att vara ensam ibland är att ta sig tid att låta själen hinna ikapp. Du behöver inte vara online jämt, du behöver inte svara i telefon.. 
tidigare hade man hemtelefon, man gick hemifrån och var okontaktbar. Så sjukt bra för våra skallar! 

I dag tömmer jag skallen med att skriva av mig medans jag sitter barfota på jobbet pga promenaden hit. Njuter av fredagskaffet från espressohouse och min choklad från Frukthörnan. Tillverkat smoothies och chiapuddingar. De blir en fin dag!!!


Norrland är blött idag!! 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...