torsdag 16 mars 2017

Granolabonus


Eftersom jag äter så mycket Granola från Pauluns så fick jag igår hemskickat ett aktivitetsband, gladast blev jag över att ha äntligen ett armbandsur. Sedan blir de spännande att se hur många steg jag går en vanlig vardag då när jag jobbar så sitter jag aldrig i stort sett. Granolan äter jag till mellis, ibland till frukost, ibland till kvällsfikat. Har äntligen hittat en flingsort som både jag och Emmy gillar och jag tycker har bra innehåll. Hasselnöt och dadlar är svingod!
Fick tips i går av en kund gällande massage så de ska bokas in.. men pengar in först ;) Hade även chakra massage som lät JÄTTE intressant och spännande men tror de blir en vanlig svensk massage för nacke rygg då jag har spänningar pga nacken nu och har tränat på rätt hårt så den behöver få lite extra kärlek!

Lyssna på kroppen!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...