söndag 4 december 2016

Magnifikt!

Gårdagen var magnifik...
Skön morgon med Emmy, blev lite kris med hur vi skulle lösa skjuts till barnvakt men Linda kom som en räddande ängel.
I väg på garaget med Emmy till bror sedan spenderade vi 5 timmar i hop på yoga mattan i vilans tecken i form av yinyoga. De var otroligt välgörande och kroppen mådde magiskt gott av det. Supermysigt att Linda ville prova och följde med mig och kunde mysa i halvtid. Sedan att jag klev in där och överraskades av min älskade Sandra.. ögonen fylldes av tårar av glädje av att äntligen få krama om henne.. sån känsla. Så dagen var otroligt skön!!!
Smoothie och rawfoodbollar, nötter fylldes på i halvtid, så härligt med ställen som tänker inifrån och ut i allabitar.
Jag och mys var själva på kvällen, såg film åt mer rawfood bollar och mumsade gott.. somnade tillsammans i storsängen och jag kunde starta dagen med bra energi i kroppen och en löprunda i ett otroligt friskt Umeå, -10 grader och 5,5 km i bra tempo. Energin börjar komma igen igen.. trots mens kom som ett brev på posten idag. Säkert pga av yogan och lugnet i går.

Godmorgon världen!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...