tisdag 22 november 2016

Dagen efter...

Behandling igår, kändes bra. En liten rörelse idag och jag känner hur nacken knäpper till och de bara säger vips å allt stelnar.. rädslan och frustrationen plötsligt växer inom mig! "kan jag inte göra någonting???"
Efter yoga, efter foamroller, efter värmdynan så är de fortfarande inte bra och hoppas på få en akut tid för att bara trycka till då de är lite som behövs för att de ska bli bra. De tar 5-10 min att behandla är jag säker på. Marcus är bortrest så jag kan inte be han massera heller då de kan underlätta då hela trapzen drar ihop sig snabbt och blir till en fiolsträng. Nåväl.. andas, känn lugnet, jag kan inget mer just nu göra.. förutom att vara ledig idag, jag har ett möte på banken, ska luncha och prata ut med min fina vän. Ekonomin säger nej till lunch ute då jag har 10000 i räkningar denna månad och vi åker bort i helgen och tappar en inkomst helg!! men hjärtat säger ja.. hon behöver mig idag. Passade på att slänga i hop en naturlig deo i ett litet format till henne som hon kan få i liten present:)
Du kan inte påverka andras beteende... du kan bara påverka DITT! Stay fokused never give up!



EN viktig sak nu inför att de blir ett nytt år... ett tips:

1 RENSA. Rensa ut, rensa hemma, rensa ut bland relationer, bland sånt som tar din energi, rensa pappar, rensa garderober, rensa kläder som inte gör att du mår bra, rensa bland din hudvård, byt ut mot rena produkter, tar en slut, byt mot en naturlig, så få produkter i badrumsskåpet som de bara går, skapa utrymme, skapa luft, mer utrymme, mer energi! Ge bort, lämna på insamling, lämna till vänner, byt saker.. Skapa ett LÄTTARE liv med fokus på värde i tid, i kärlek, i enkelhet och mindre fokus på materiella saker! Följ inte strömmen... var din egen energiflyllda ström!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...