torsdag 11 februari 2016

Plötsligt händer det!

Dagarna går i ett..Emmy vecka å jobb, träning, tiden räcker inte till känns det som. Fredag i morgon å äntligen mer tid i helgen för varann!! Underbart! 
Men vissa dagar är bara som de är men i allt så är första gången på länge som de bara är ett flow på alla plan å ja älskar det och känner bara tacksamhet för varje stunds flow av lycka. 
Detta är verkligen vinsten av motgångar.. Man tar vara på livet och verkligen njuter när lyckan finns där och det spritter i kroppen. Träningen går bra och jag kan köra tyngre. Yogan har räddat mig och jag älskar min familj å vänner och har fått nya bekanta som förgyller mina dagar!! Tack för ER! 

jag har kört lite löpning i veckan.. Korta men INTENSIVA gympass. I dag ett sjukt bra armpass.. Lyckan när de inte gör ont utan man kan öka å det känns BRA!! 
Magiskt!! Jobbet flyter på, trivs och skrattar mycket. 

Kör på med mycket veg mat, en del fisk, någon gång kyckling. Mycket ägg.. Mycket frukt.. Mycket frön å jordnötssmör.. En del gröna smoothies. Diet finns inte på kartan, bara mycket bra mat fri från gluten, socker och lite mindre av mjölk men har ändå lite i form av ost och keso. Kroppen känns som den trivs med detta .. En balans av lite av allt men inte rött kött. Kött väljer jag bort pga mycket sjukdomar ökar av rött kött. 
En hel del näring i tab form.. Man behöver tillföra då vår miljö ser ut som den gör.. Jorden är mineralfattig.. D-vitamin brister.. Omega 3.. Stress.. Träning.. 
Ja jag har ett litet hälsokost medicinskåp men äger inte en endast medicin eller värktablett! DE GER BIVERKNIINGAR..
det gör inte näring i tab form! 

Ha en underbar torsdag! 
Har vaknat efter 4-5 på morgonen så ja är trött om kvällarna. Emmy med.. Hon somnar kl 19.. Jag packar och gör klart för morgondagen och myser lite SEB däckar fort.. Däckar med ett leende på läpparna 

Crazy look ala Java addicted ;)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...