onsdag 10 februari 2016

Inne dag!

Alldeles för blött för att vara ute och emmys skor har varit på tork sedan igår kl 14... så blöt var hon när hon kom från skolan..

Gårdagens goda lunch som jag fick bjuda på :) mys!
Stekte vitlök, lök och kyckling i olja med sambal och citronpeppar. Tog bort.
Wokade grönsaker, ljus soya, citronpeppar, mera sambal, riven ingefära, cocosmjölk och blandade ner allt i samma och lät de puttra. Ris och grönt till.

Sedan spelade vi och mös resten av kvällen och jag fick trevlig sällskap innan jag däckade i sängen tidigt. SKÖNT! Älskar att komma isäng tidigt så man är piggelin på morgonen!


I dag stod det på schemat 5 km löpning, slutade på 5,5 och 30 min yoga! DONE, asskönt, frisk luft, love it!



Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...