torsdag 18 februari 2016

Hejdå och dags för ett nytt kapitel!

Denna morgon har jag bestämt mig för att sluta och lägga ner denna blogg, den kommer finnas kvar för att skulle något hända mig en dag så har min dotter massor att läsa den dagen. Nu hoppas jag verkligen inte att de händer på massor med år men livet är livet och jag hade bestämt att 2016 skulle bli något extra med massor med förändringar. Satte ner foten och tyckte de fick vara nog på motgångar och stress.
De har verkligen startat med massor med härliga förändringar, och de var många år sedan mitt liv var i sånt flow som det just nu är är och vad är inte då bättre än en till förändring. Varför lägga ner energi på en blogg när jag kan lägga den energi på de jag älskar och tycker om även om detta är något som har varit sjukt sedan 2006, det är länge och de är dags att INTE dela med mig av mitt liv, min träning utan ha den för mig själv :) Jag mår just nu otroligt bra i de människor jag har runt mig och känner mig otroligt älskad. Jag ser verkligen fram emot livet och det jag ser när jag ser min blogg är många år av av stress, OK MASSOR MED GLÄDJE OCH HÄRLIG träning men de har hänt mig mycket som varit jobbigt och varit en resa och nu är den resan slut och jag vill lägga det bakom mig och bara njuta av nuet och vara med mina bästa, fy fan vad jag älskar er!
Jag vill tacka för att så många följt mig i många år, jag har fått så många bekanta och nära vänner pga bloggen, de som vill fortsätta höras vet var ni hittar mig ;)
För att en förändring ska ske så krävs en förändring!

Det var länge sedan som jag sa när någon fråga hur är det?
-Det är JÄVLIGT bra!
Det är ett härligt flow att leva!

Ta vara på varann och livet, lyssna på hjärtat, säg nej till det som inte känns BRA för DIG, säg ja till de som ger dig energi, kramas, älska, njut och ta vara på varje chans till bus och gläjde! Livet kan ändras helt i morgon så ta vara på varje stund tillsammans! Lägg bort telefonen och hångla upp varann istället!

Starka ben tar mig framåt i livet!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så synd! Har följt dig här nerifrån Skåne en längre tid :) Men förstår att du vill lägga din energi på annat. Lycka till med allt!

Anonym sa...

Men va? Vad tusan menar du att man ska läsa dårå? :-D Nej men seriöst, fundera på om du inte kan blogga liiite emellanåt. Utan krav liksom. Jag kommer titta in här nu och då just in case att du ångrar dig ;-)

Anonym sa...

Tack for typ 8 ars harlig lasning och inspiration! Kanns som om jag kanner dig, fastan jag saklart inte gor det, men kommer verkligen att sakna din blogg. All lycka i livet, Kramar till dig och din dotter!
fran UK Jennie

Mona sa...

Tack för allt du delat Jossan! All styrka och hopp du har gett så många. Det har varit en stor glädje och inspiration att få följa dig på din resa. Önskar dig all lycka och massor med kärlek i framtiden, kommer att sakna dig men förstår dig.

Anonym sa...

Jag kommer verkligen att sakna dina kloka ord, motivationsboost, alla härliga skratt och leenden då jag läst. Alla sunda inlägg om kost och träning som hjälpt mig många gånger. Kommer bli tomt. Och TACK! :) Lycka till med allt och jag önskar dej allt gott!! Och självklart är det här att leva som du lär ;) att stänga ner bloggen. Gå och hångla upp livet i stället. Underbara ord :) Allt gott till dej och dina kära.

Bamsekram Pernilla.

Jossan-Wellness by me! sa...

Tack för att ni finns! kärlek till er!!! Ta hand om er!! kramar i lass

Ulrika sa...

Då säger jag tack och hej så länge! :) Kommer jag till Umeå nån gång (aldrig varit längre norr än Dalarna, men man vet ju aldrig) kanske jag söker upp dig och kramas lite. Önskar dig allt gott och att du ska få leva ut din mening och allt du är satt där du är för att göra till max och detsamma för din fina dotter. <3

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...