torsdag 4 februari 2016

Ett år!

Ett år har gått sedan jag opererade min bukhinna som sprack på två ställen  eller spruckit.. Magen börjar bli starkare och starkare och förhoppningsvis gör yogan sitt oxå. Men yogan är mest för rörlighet, kontrast till vardagsstressen, stretch och lite inre stabilitet.. men mest för att chilla för de är så sjukt skönt!

Rev av ett ryggpass!
Orkar inte pallra mig in på city när det är morgonpass som gäller och tiden inte finns riktigt, vaknade av mig själv halv 6, hängde på låset och körde en hel del roddövningar, några set latsdrag, men fokus på rodd i olika vinklar. Bicecps curl, med hantlar, hammercurl med hantlar och en special stång som man får grym bra kontakt i biccorna. Jag har sovit på tok för lite men så ser det ut ibland, ibland får man prioritera livet med mys och trevligheter istället för god sömn och funkar normalt dagen efter, ha ha. Nåväl, jag hinner inte fundera på morgonen efter, jag bara kör! Men nu när jag sitter här så kommer min espresso house ala stor kaffe smaka magiskt!!!

Jag är inne i ett bra flow, träffar nya och gamla vänner jag mår sjukt bra av, har sålt bilen, fixar och trixar för att må så bra jag bara kan och är värd helt enkelt! :) Motgångar är bra, de gör dig stark och du uppskattar minsta lilla flow så sjukt mycket!

Just nu är ja in period då jag inte har tid att sitta vid datorn, de liksom händer en massa annat :D Tror de kallas extra allt av livet just nu.


Gårdagen var sjukt oseriös i min skalle, jag var så trött, sov dåligt och sedan en LÅNG jobbdag med säljbesök av bästa Q-serien, hud och hårvård, inre och yttre. Avslutade dagen med en aw med fina kollegor, jag var så stirrig och trött, haha. Sedan blev det en sen kväll men sjukt trevlig och mysig och jag kom in i andra andningen så jag blev pigg :P



Fina armband har kommit in på butiken!! Kom in på Hälsokraft och boosta dig själv med bra produkter för ditt inre, samt är vi grymma på hudvård, hårvård, eko.. ja hur mycket som helst! kom in och mys på med oss!
Hittade en gammal cd med bilder från att vi var och fotade oss innan mamma blev sjuk. Saknar dig varje dag min älskade bästa vän och mamma.

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...