onsdag 6 december 2017

Då vänder vi på bladet då!

Nu ska jag försöka vända på dynget lite, eller på rutinen så i morse ställde jag väckaren sent, behöver inte ens ställa den då jag vaknar långt innan men min plan är att jag ska försöka prova sova längre och träna på kvällen då och då när jag inte har emmy här. Se hur kroppen känns och har visst fått mig ett kort på UPC, där verkar de vara lite folk på kvällarna, vilket jag behöver, jag träffar folk hela dagen i butiken så jag vill inte ha massa folk runt mig när jag tränar, de ska vara effektivt och jag vill kunna gå in i träningsbubblan, sedan behöver jag nu variationen med ställe. Där är det som en lekplats för vuxna så jag hoppas på hitta nya övningar att kunna stärka min kropp på. 
Lagade en god köttgryta med lövbiff, krocken är verkligen grym. 
Soja, vitlök, chili, peppar, köttbuljong, morötter, lök, ärtor, tomatpure, fransksenap, passerade tomater, cocosmjölk.. de var nog allt som hamna i och fick puttra tills jag fick sällskap och vi kunde äta det med ris. 

Lång jobbdag idag och i morgon, men med lite god java och lite smådejter så ska de nog gå fint! 
Kramas mera!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...