fredag 31 mars 2017

Tips!

Jag har många intressanta kunder som sitter på mycket kunskap:) Denna bok fick jag tips om tidigare och har tittat och tänkt köpa men hittade den på Bibblan så igår hamna den i min hand. Den kund som tipsat mig tidigare träffade jag igen.. jag blev så chockad när hon då berättade att hon hade massor av cancer i kroppen men har hållit de i schakt i mycket med hur hon nu äter och lever och självklart i kombo med vård.Blev otroligt berörd av hennes berättelse och tacksam att hon ville dela med sig av sin historia och sitt liv. Har ju testat guldmjölk tidigare och i dag testade jag denna Zlatan gurkmejanshotn Gurkmeja smakar inte gott men får jag i mig 1 msk om dagen av den eko varianten är jag glad. De är den mängden jag minst vill ha i mig. De var en annan person som sa när vi pratade om gurkmeja.. kolla indien, de har typ inte ens bröstcancer.
Jag kommer fortsätta äta gurkmeja, den har många fördelar i min kropp, antiinflammatorisk å stödjer levern.. å jag tror den skyddar mot cancer djävulen!
Sov som ett arsel igen, vet inte varför. Glömde kllva upp och hämta en bok och läsa dum som jag var. Ny tag i kväll, då ska jag sussa gott :) 
En morgonpromenad, så skönt att för andra dagen komma ut en liten stund. 

Nu en god kopp kaffe efter frukosten! Ta vara på denna morgon.

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...