fredag 31 mars 2017

LifeForm


Jag formligen älskar min matta från Lifeform, köpte den av Maria på LoveYogaUmeå
Vi har nu äntligen fått in SUPERFINA yogiraj mattor på Jobbet oxå och fina klossar.. Tror mitt intresse och passion för häng på mattan smittat av sig och hamnat i butiken;)
Nu har jag vilat över en vecka från träning och i går och idag väckt kroppen med en promenad. I dag första 30 min yogapasset på mattan. Gymmet och löpningen får vänta denna dag. Yogan är oxå ett sätt att väcka och känna in var jag är efter förkylning. 
Solen skiner och kycklingburgaren har landat i magen.. det var magiskt skönt att rulla ut mattan, lägenheten helt tyst efter en bra dag på jobbet med R. Kroppen kändes mjuk, kroppen börjar bli starkklar för träning. Att yoga och liksom komma in i flowet är som att ligga med sig liksom, allt runt en försvinner och man får en stund med sig själv där inget annat existerar. Man hör varenda in och utandning, de är djupa, de går ner till magen och man förflyttar sig sakta i känsla med andetaget. Det är magiskt för att rensa skallen och känna chillet så här en fredagkväll.  

Mellispaus på jobbet! Älskar att titta ut på gågatan och se alla typer av människor.. fördelen med att jobba på stan! Älskar gågatan!
Trevlig helg! Nu ska jag lägga fötterna i högläge och ringa bästa!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...