söndag 19 februari 2017

Lyckan!

Lyckan är att få vakna upp med någon som älskar en, lyckan är att kunna få röra på sig lätt igen, crosstrainer i 30 min och få känna värmen, cirkulationen komma tillbaka i kroppen. Att inte känna av skadan vilket jag känner när jag går, men crossen känns super! Så härligt! Så underbart att få en stund själv i gymmet på en maskin med skön musik pumpandes i öronen på en och sedan kontrasten att rulla ut mattan hemma direkt efter för 30 min yoga.. love it!
Det är lustigt hur snabbt man glömmer HUR de ska kännas! De är som människor på diet, man fattar inte förrän man ökar till ett pluskonto så kroppen har något att jobba för och MED! En känsla av energi och en känsla av glädje finns lättare i kroppen helt enkelt:)

Rawforgood bollar från Hanna och en smoothie, de perfekta melliset!
Har klurat på att öppna upp bloggen helt igen för enligt mig så känner jag mig inte så himla privat längre:P  Gillar ju att dela med mig av tankar och roligast är när folk kommenterar och man kan få en dialog kring andras tankar om de man skriver. 

Gårdagen spenderades på Hälsokraft med min fina Hanna. Jobb, gemensam (ALLTID) storhandling, otroligt god tacos, avstängd tv och bara kramar i soffan! En klassisk helgkväll helt enkelt.
Som jag vill ha det!

2 dagars vila från vikter, i morgon ska jag prova att träna ben, blir spännande och se hur de känns i rumpan efter fallet. Ingen belastning utan kommer börja med gummibanden i böj osv.. prova mig fram helt enkelt! Jag har bara en kropp och jag väljer att behandla den som jag skulle råda min bästa vän att göra! De är inte så svårt, handlar bara att bestämma sig för det!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...