tisdag 25 oktober 2016

Min..

Min dag.
Min otroligt duktiga vän Hanna, hörde att hon behövde mig på sin röst igår så jag lånade bilen och satt och pratade om allt mellan himmel och jord medans hon jobbade och jag fick med mig en av mina favoriter, jordnötsbollen :)
Jag är stolt, jag har en otroligt fin vän. 15-16år firar vi.
Jag har haft flera dagar i mjukiskläder och osminkat, jag har ätit vegetariskt när ja varit själv och jag mår bra av det. Då är jag på något sätt sann mot mig och min kropp, jag behöver den variationen. Att kroppen får vila från tyngre mat och jobba lite lättare. I går gjorde jag en god hummus och sedan åt vi kyckling till middag. Jätte gott med curry och cocosmjölk.

Just nu är jag kräkless på allt yttre, ytligt och att allt ska se så bra ut... de ska va nya bilar, de ska vara ett hem som ser ut som en inredningstidning, de ska vara ett perfekt yttre, du ska hinna allt utom att bara vara.. Jag rullar ut mattan och ler åt min naturliga look och går emot strömmen och inser att de är så här jag trivs bäst. När jag omger mig med de jag mår bra av så mycket jag bara kan, när jag är sann mot mig själv, när jag rullar ut mattan, när jag gymmar, när jag låter kroppen svettas, när jag tankar den med bra näring... då jag är min allra egna bästa vän!

Ta hand om dig!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...