torsdag 27 oktober 2016

För mig finns inget hinder

Finns inga hinder i livet, de ända som hindrar mig kan vara mig själv, när man inser de så är det mycket som öppnar sig! HÄFTIGT!
Myskväll med hämtmat med M och sedan kom Linda och räddade mig och vi försökte lösa lite saker i hop. Riktigt osmart efter en lång dag i kassan... men mysigt att få sitta bredvid varann mitt i veckan och lösa mindre världsproblem :) hi hi

Jag älskar min nya frukost. Har naturell yoghurt, lite vaniljstevia, lucuma pulver, goji, mullbär, granola, blåbär, hallon, linfrön, chia, cocoschips, hampafrön.. sån härlig energi kroppen fylls av. Ju mer bra saker jag tankar med ju mer vill ja ha av de och mindre vill ja tanka min kropp med skit. 


Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...