tisdag 9 februari 2016

Så MYS!!

I går hade vi en sån skön måndag!!
Överraskade å pratade ihop mig med en mamma så ja hämtade hem två tjejer som fick tre timmar i hop efter skolans slut. 
Emmy har ej några kompisar bland grannarna än så ja får börja hjälps till här å hon har heller aldrig frågat än å tror de är för att hon lever varannan v liv å vill komma hem när dagen är slut. 

De lekte å byggde kojor , busade å pjöllrade:) 
Jag låg å läste bok och dola på med middagen. Jätte härligt! Sen yatzy, barntv å sömn. Avslutade kvällen med yoga.. Underbart!


I går blev det marklyftsrace å det känns idag!! 12 set , 12 reps, 30-Max 1min vila! 
Fy fan var kaxig till typ set 9-10. 
I dag känns de kan jag säga!!!
Men startar lite lugnare å med glädje så fixade jag militärpressar för första gången utan smärta på ett år ungefär! Tack vare yogobe å daglig yoga!!!! Tack bäste vän för julklapp och förlängning! Du är bäst!!! 
Axlar och mage. 30 min effektiv träning. Kortare å lättare pass idag pga ben å mar ... 2 tuffa pass som kräver energi och återhämtning! Alltså dra ner idag, kondition 30 i morgon sen gasa och öka vikt på torsdag. Motivationen är HÖG! 
Det blir så med bra vänner som taggar och peppar, som kramar och får mig att må som en Gus! Vänner som skickar morgon sms och gulliga meddelanden OCH att jag får sova!!!



Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...