fredag 26 juli 2013

Vilken morgon.. med mys och varierad träning!

Morgonen starta med lite sovmorgon för att vara detta hem;) Gemensam frukost sedan ba krypa ner igen.. så jävla skönt!!!!
Jag jobbar natt, har gymmat genom kroppen och hade tänkt springa men benen är för möra kändes de som.. aaahhhh ja plockar fram inlines medans T balansera däcka på hojen.
Musik i öronen sedan har jag åkt rätt långt, 2 timmar sammanslagt nästan förutom ett stopp hos bror på Motorcentralen:)

De gick såååå sjukt bra och åka, stark i benen och jag kunde åkt men till slut vart ja liksom less och hade behövt sällskap för att kunna dra på en längre sväng. Nöjd med mina minuter ute och de var skönt med varierad cardio, de kommer nog bli minst 2-3 dagars vila från gym om jag inte hinner i morgon efter natt jobb och det att vi åker på bröllopet. På söndag vet jag inte hur jag mår....






Så otroligt varmt.. så skönt att kunna slita av sig linnet under åkningen pga värmen, underbart!!!!!




-


Nu en protte drink och nå riskakor innan lunch med min sambo när han kommer hem :)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...