söndag 28 juli 2013

Sprit in vett ut...

 
Körde ett jobb pass på fredag från 15. Klev av Lördag kl 10, joggade hem från jobbet.. 30 min jogg i de varmaste klimat man kan tänka sig, fy fan va jobbigt de var.. de var riktigt plågsamt men när jag kom hem så var jag DYNGsur i svett men fick energi av de. Ett kort joggpass innan dusch, käk och sedan bege sig till annan stad för att fira min .. ja på så kort tid blivit min bästa tjejkompis Kicki och hennes bäste Ricky som gifte sig i en otroligt fin kyrka i Skellefteå.
Jag har lättast att umgås med killar, är nog pga mina tre äldre bröder som gjort mig lite eljest.. men kicki och jag är otroligt lika och klicka direkt och jag älskar den lilla blonda snärtan;)
 
Kvällsform fredagkväll trots mycket mat.. I går frossa vi hela dagen, drack mängda alkohol och jag vill nu idag aldrig mera dricka en endaste droppe, fy fan va jag har mått skit idag.. gått upp, vi tog oss till affären och hem för nybakt bröd.. frukost.. sängen.. hamburgare.. soffan.. sängen.. soffan..
Jag har inte ens klätt mig än, ha ha.
Sitter och dricker Resorb och konstaterar hur personen tror att bara för att jag tränar så kan jag inte dricka, jag kan inte feströka.. ja kan inte äta tårta, ha ha.  Men tänk.. de kan ja ;P
I går och idag får de vara lördag, vilat 2 dagar från gym.. i dag är vi planlösa och får se hur vi mår ikväll.. vi hoppar solen där ute idag och njuter av fläkten på högsta blås här inne och äter onyttigt och jag har skitit i gluten i helgen vilket gjort att jag nu är gravid kan man säga.
I morgon är de en ny dag.. ny vecka... Emmy älskade skrutt kommer och jag kommer komma in i vanliga rutiner igen vilket gör att denna helg blir ett härligt minne blott med goda vänner och för mycket av allt de goda.. men de är bra bland.. rensa rören men som sagt.. låt mig slippa alkohol nu ett långt tag framöver!!;)
 
Otroligt många trevliga träffa ja igen, kul att träffa min vänners vänner och familj.. konstatera att med spriten in går vettet ut.. konstatera att de är jävligt jobbigt att åka hem och vara fortfarande rull kl 5 på morgonen.. jobbigt att vakna kl 9 onykter..
Men som sagt.. kul hade vi i Skellefteå i alla fall:D
Nu ska de bli träningsrelaterade inlägg framöver, ha ha.
Lite balans i livet bör man ha! ANNARS blir man INSNÖAD!
 
Nybakta ciabatta bröd med keso, ost och skinka samt kaffe på kokning.. morgonens frukost.. såååå jävla gott!
 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...