söndag 14 april 2013

Solen är här.. dagen är här...


I dag är dagen som jag riktigt inte är med på än men de måste göras.. ska åka hem till min mammas hus och gruvar mig för att gå in där.. gruvar mig för att ta tag i de praktiska som ska göras idag.
Lär nog bli känslosamt, lär bli jobbigt och tungt men vi klarar de också, tackar gudarna för att mamma och pappa fixade så vi blev 4 syskon och att jag är inte ensam i de här.

Morgonen startade tidigt, Emmy kom in och väckte oss.. klev upp och vi åt frukost redan halv sju, låg i soffan och slöa en stund tills jag ville ta en prom i solen med vagnen. 50 min prom vid älven, i stan och lite varstans, Emmy satt nöjd hela tiden istort sett... hon vill ju gå en hel del och när hon märkte att jag hade rätt högt tempo så sa hon.. ja tror ja åker vagn mamma, ha ha.
Emmy började nynna och plötsligt sjöng hon.. världens bästa mormor..

Skönt med en powerwalk då jag inte kommer hinna gymma idag. De är bara bra då jag fick för lite sömn och de kommer krävas mycket energi av oss idag hos mamma.
Dessa är mitt senaste inköp till mig själv, T åker inlines så nu när de blir sommar så ska visst ja med.. hmmm vad jag kommer vurpa och innan jag lärt mig bromsa;)
Prommen var skön men ja kan nästan säga att jag ångra mina 10 set benböj.. känner mig något handikappad just nu.. ännu roligare är de när någon jävlas och försöker nypa en i benen när jag har så ont som jag har just nu!!
 
Något jag kan brinna av på är när folk lägger sig i andras liv.. jag känner mig faktiskt jävligt förbannad idag pga detta! Jag har inte energi till massa jävla skit snack just nu, jag är i ett sånt läge i mitt liv och jag kan lätt be folk dra åt helvete om någon behandlar mig eller de jag älskar illa. Jag har en rätt kort stubin just nu om man säger så...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...