lördag 21 juli 2012

Boooooortaaaaaaaaaaa!


Så.. nu finns ja inte längre.. allt händer ju nämligen på FB :P

Så... ja har fattat ett till beslut.. får se hur bra de går :P
Nu har jag plockat bort mitt konto på FB.. nu får man prata med sina vänner istället för å veta vad som händer runt omkring:P Kommer sakna Chatten och se närmaste vännernas bilder.. men annars så är de bara något som är beroende framkallande!
Jaaa kommer inte ha tid i höst.. mindre moment som man kan fastna i betyder mer tid till vettigare saker som ens nära och kära samt satsning i träningen. I höst kör vi hårt.. vi kommer köra så de ryker och vi kommer hjälpas åt att gå framåt, hjälpas åt att peppa varann när man har mycket med de små.. ja man är alltid starkare som ett team.. En dag i taget.. nu och här!

CarpeDiem!

Att vara modig är att våga att riskera att misslyckas!



- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Mona sa...

Du är såååå otroligt klok Jossan! Du inser vad som ska prioriteras. Älskar dig som förebild. Kram på dig.

Jennely sa...

Nämen, har du tagit bort dig från fb. Trist, men vi får ses på butiken eller på andra sätt :) Stor kram till dig!

Jossan-Wellness by me! sa...

Mona-Man fastnar så lätt!! :)

Jennely-Japp, men kommer nog starta upp ett konto för å kunna komma åt butikssidan.
Ja som tur är så kan man umgås utanför FB;P;)

Kramar

Anonym sa...

Oj!!! Här händer det grejer när man är på andra sidan landsgränsen ;o)

Förstår dig mycket väl, har själv haft dom tankarna ett x antal gånger, men då finns det dom där glada och inspirerande inläggen som gör en glad och får en att le så där härligt på morgonen att man blir kvar en stund till. Vänner man har som inte bor kvar i stan kan man hålla kontakt med på ett enkelt sätt och de är rätt trevligt. Att de däremot är ytligt så det sjunger om de är lite tragiskt. Man får verkligen sålla i de man läser. Dina inlägg gjorde mig alltid glad så jag kommer att sakna dom, men jag hoppas verkligen att vi ses irl ofta så jag får höra dom i stället.

*många kramar*

Allamagoosalum sa...

Nämen!! Är det du?!? Hahahaha, aj men sluta slå mig då, jag skojar ju bara :)

Helt rätt att plocka bort Facebook. Jag tog bort mitt FB för drygt sex månader sedan. Kanske det bästa beslut jag har tagit i hela mitt liv!

Keep it up!

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...