söndag 8 april 2012

Några få timmars sömn

RISE AND SHIIIIIIIIIIIIIIIIINE!!!
Vart lite för sent igår, men så blire ibland nuförtiden, kan int hjälpas helt enkelt :)
Lite film blandat med prat avslutade kvällen och sedan satte jag mig och laga mat mitt i natta :P
Emmy vaknade tidigt så hon är tröttfis nu, ligger bakom min rygg i soffan och ser lite barntv och ligger hon still mer än en minut så är hon TRÖTT!! Ska försöka få henne att sova en stund sedan om de går :O))

Morgonen starta med mys, vi låg lite mer än en halvtimme och ba mös och sedan klädde vi på oss och tog nästan en timmes prom, blir lite längre prommisar nu när vi är lediga och nu för första gången på länge har vi kunnat ta en promenad varje dag och hur underbart är de inte då??? När solen kommer upp och skiner över älven som både består av is samt att vattnet har börjat komma fram till stora delar :) Hur vackert som helst!!!

I dag ska bakben köras, men de blir senare idag, nu ska vi ba mysa på, kanske måla lite, om vi hinner låna bilen och åka och storhandla inför veckan. Fix och trix :)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...