lördag 19 september 2009

ÄLSKADE SUSHI!!!

Dags för sushibuffé!!! Hur blev de för dig Emma??;O)

11 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Sparkar hem han direkt för här kommer det inte in sådan där rå fisk! ;D

Pöss gumman!!

Jossan-Wellness by me! sa...

Suss-Han är på gggggggggggggggggggggg nu:O)

Tog endast en timme;P

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Emma Wallin sa...

Ha ha, det blev sushi men de hade ju en variant för oss på smällen så jag tag deras mammameny:) Jättegod!! avokado, omelett, tofu, räkor (kokta) i en blandad mix av rullar och bollar. Verkligen jättegott! Kompisen tog lax och det såg gott ut men jag är jättenöjd! Känner mig inte riktigt bekväm att äta rå fisk om jag inte själv får tillaga den;) Men din bild såg ju förbannat god ut!! Jag har ju noriblad och ris hemma så kanske svänger ihop lite mer i veckan. Sushibuffé, vart äter man det?

Camilla sa...

Satt & tänkte på Barcelona, en stad jag älskar, och kollade samtidigt in här och såg sushin!! Det finns ett buffé-ställe där som har sushi & lite annat gott, där maten rullar på ett band. Så finns det bord längs bandet, så det ända man behöver göra är att sträcka ut armen några cm å plocka på sig fler minitallrikar med sushi & grejjer på, rolig grej =) Hade dock varit ännu roligare om det fanns i Sverige med =) (Kanske finns, men inte i min stad) Hoppas du mår bra & att du har haft en bra kväll! Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Suss-BRA, jag var laaaaaaaagomt hungrig kan jag lova:D

KRAM OCH GODMORGON GUMMAN

Jossan-Wellness by me! sa...

Emma-Sagami??
Vi hämtade på sea street igår, vi tog 3 lådor för att göra en lite buffe till oss här hemma.
Sagami har haft buffe tidigare men slutat.
Vi brukar äta på Rice när vi är i sthlm, typ 130 för både sushibuffe samt thai och efterrätt..snacka om skillnad i pris i norr ohc söder..
Hoppas du mår bra idag!

Jossan-Wellness by me! sa...

Baalance-Åhhh sånt har jag bara sett på tv, ser så smaskigt ut!!:D
De är bra med mig idag, hur är de med dig tjejen?
Kramar

Camilla sa...

Gomorron! Bra att du mår bra =) Jag sitter här å mumsar frukost, solen skiner, känns som d kommer bli en toppendag =) Hoppas det blir det för dig med! Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Baalance-Godmorgon:D

Låter bra, här hoppas jag de spricker upp oxå, men kommer nog vara inne och vila efter jag besökt gymmet, ska bort i kväll och behöver inför de ladda mina energidepåer på bästa möjliga sätt:)Ska booosta mig med "jossan må bra grejer" innan..

Kramar

Julia sa...

Åh så gott med Sushi, och buffé också :)

Hoppas din helg varit bra!
Kram Julia

Jossan-Wellness by me! sa...

Julia-Hejsan

Ja sushi är underbart gott!
Min helg har varit bra, hoppas din med
Kramar

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...