lördag 19 september 2009

Är ingen shoppare...



Att springa på stan är jag ingen höjdare på, ännu sämre har jag blivit sedan jag blev grav. Jag går på stan, vet vad jag ska ha sedan vill jag hem, de som lockar mera för mig är att möta upp en go vän på stan och sedan sätta mig ner med en goooo latté och bara kika på folk och prata, de är avkoppling. Är dålig på att hitta kläder, speciellt i denna stad, åker jag till S-vall eller Sthlm så hittar jag alltid något, men då går man liksom och söker och kikar på nya affärer. Nu är de in, köp de jag ska och sedan vill jag göra nått annat. Skulle behöva en personlig shopper, speciellt nu när att gå på stan gör min kropp väldigt trött och tung, även om jag inte går runt som en höggravid pingvin och vinglar fram*LER* De som gjorde mig bäst med min bh shopping i dag var att jag fick mig lite frisk luft, bara att komma ut en kortis, de är något jag behöver.
Har även jobbat lite som Suss brukar göra, häftat runt lite;)

7 kommentarer:

Helena sa...

Ludde den lilla eremiten har nu raderat bort inlägget två gånger och jag som trodde det var jag. Nu är han på avstånd.

Ja det är inte lätt de där med mode. Ännu värre är de ju om man måster prova, och desutom köa för de. Tyck oxå det är roligare att sitta ner och titta på folk.

KRAAAM och ha en bra lördag

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Hihi gör vi nu lika igen... När jag var in å kikade här förrut idag så hade du inte vaknat till liv än... ;)

Sitter du å kikar på bilder nu medans jag springer mellan bloggmaskinen å köket... :) Ska nog ge mig ut för lite motion oxå för det är klarblå himmel å soool... :P

Kraaaaaam vännen!! <3

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Kom jue på att vi måste vara väldigt häftiga brudar! :D

Pöss!!

Jossan-Wellness by me! sa...

Helena-Är buspojken framme igen, hi hi.

Då får vi sällskapa någon dag, jag är nu hemma, har fixat och sedan handlat lite till kylen, nu måste jag vila en stund på fikat, blev trötter:) Fattar inte..kroppen orkar inte alls som vanligt;P ha ha

Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Suss-HEEEEEEEEEEEJ vännen

GUD vilka mysbilder de var, längtar ännu mer nu, hi hi.

I dag var de annat som var fokus på, morgonen fick bli i sällskap i stället för sällis med datorn:)
Hoppas du har de bra nu och att vi hörs av snart:D

KRAAAAAAAAAAAAAAAMar till dig

Helena sa...

Ja liten men snabb är han hihi.

Ja de tyck ja!! Är mest hemma hela veckan, så det är bara att du hör av dig om du vill ha sällskap, kan vi ju titta på folk tillsammans.
Ja jag kan ju oxå höra av mig.

KRAAAM och ha en mysig kväll.

Föresten jag ska inte träna imorgon, min lill kropp ska få vila.

Jossan-Wellness by me! sa...

Helena-hej fina du

Ja, hmmm vad ska man säga;)

Ja de kan vi göra, dock hoppas jag på att ligga på BB iveckan;)
Men vi hörs av!!

KRAMAR

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...