lördag 22 april 2017

Dagar

Lediga dagar spenderas i enkelhet, med en skön morgon, god frukost, lite film, god lunch sedan vänner på besök! Vi hamnade i skogen en sväng, en sväng på affären för och fylla upp fruktfatet och sedan satt vi och fikade frukt och lite bollar från Raw for good!
Å en dotter som är en mix av madicken, emil och pippi.. say no more;)
En otroligt lugn fredag kan man nog sammanfatta de som!
Gårdagens smoothie fick bli en såkallad uthållighetssmoothie, med rödbetor i och MYCKET ingefära för immunförsvaret. Persiljan är tokladdad med antioxidanter, spenat .. ja karl alfred.. ;) citron, basande, som de gröna, päron.. ja vad hade jag inte i denna gröning!? 

Vaknade tidigt, vaknat, somnat om, vaknat om vart annat och drömt massor så jag tycke de var asskönt att kliva ur sängen halv 6 och göra min plan.. enligt schema backintervaller, ingen kräkbacke utan en som jag kan hålla snyggt bra tempo, rätt höga knä och stolt hållning hela tiden under 30 sek. 
20 rundor senare enligt schema så log jag i regnet och var nöjd över Craft jackan och min tidiga insats på morgonen. Inga runt en som stör utan bara jag, musiken och den backen. 

Hem, rullade ut mattan och en avslappning med lite twister och stretch, ljusen tända på bordet och frukosten är klar.. nu är det bara att vänta in de andra!


Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...