söndag 7 april 2013

Träna på TRÄNA!

 Kom igen nu mage och bli lite mer rippad utan att jag behöver göra något;P  
 Morgonen började här, eller morgon och morgon, JÄVLA grannar på jobbet.. efterfest halv fyra.. tjooohooo jag var INTE så nöjd kan ja säga när man försöker sova och de är några störda människor som bara skriker och spelar tokhög volym.
Gick av kl  10 och brumma i väg i snökaoset som kommit till Umeå, eller alla verkar i alla fall köra som om de aldrig sett snö, ha ha. En vurpa in på gymmet och sedan bestämde jag mig trots SJUK träningsvärk i benen från igår och benpasset att jogga.. så jag ställde in skallen på att fixa 30 min och de fixaaaaaaaaaaaaaaaaaade ja;) NÖJD NÖJD NÖJD! Svetten rann och var duktig och varva ner med 10 min på bandet och inte bara skynda mig hem. Viktigt!!
De är så skönt att få till något kortare konditionspass då och då, får känna svetten rinna på ett annat sätt, veta att jag gör något för mitt hjärtats skull också och inte bara musklerna, vill ju vara allround och igår var inte den känslan i min kropp på benpasset då jag flåsade som en gris.. Men ändå så fixar jag direkt att jogga 30 min så jag har nog rätt bra grund men den behöver slipas på..slipas på rejält!
Nu måste jag hoppa in i duschen för att hinna med att äta lunch med min älskling som också jobbar idag och när jag jobbar natthelger så ses vi typ inget så varje liten stund är viktig för mig.
Som igår, hann förbi en snabbis på kaffe innan jobbet.. vilken energi de gav mig, att få pussas och kramas med den man älskar ger så sjukt mycket och ville bara skrika ut hur mycket jag älskar honom. Häftig känsla!
 

1 kommentar:

Carro sa...

Herregud männisch din mage ser ju redan rippad ut. Vars ska du plocka fett från den där? :-)

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...