fredag 14 december 2012

Fredagsarmarna som de stora grabbarna på USM kör;P

Bara och följa strömmen och köra armar som eliten gör på andra gymmet i stan;) ha ha, de pumpar upp fredagsarmar för och kanske komma till i stugorna hos deras fruar ;P
Bra pass, vila igår så ja var stark.
Bicepscurl med hantel 
Bicpescurl med z-stång
Koncentrationscurl med hantel 
Triceps press bakom nacken med hantel
Triceps press bakom nacken snedbänk cc
Dips med viktskivor mellan bänkar
Crunch på bollen

3-4 set per övning, ca 12 reppare idag, fast ja var nere på 8 någon gång på biceps.

Mamma tycker ja ser slak ut så ja måste ju skärpa till mig.. mamma då ;)



Efter gym så blev de 30  min jogg på bandet, hejja hejja mig!! STOLT när ja sprungit då ja verkligen inte är någon löpare!! Hann inte med stretching däremot solning när ja städade solariumet, snabb dusch smink! Wihoooo effektiv brutta och äntligen... nu är de nära.. i morgon flyger de hem igen!!! KÄRLEK längtan och glädje säger ja bara!!! Dessutom har ja idag plockat ut ZMA och har tänkt och få bukt på sömnen igen... den är grym, SELF ZMA ska ja köra på nu! Try it!



SÅ HÄR KUL ÄR DE Å JOBBA SJÄLV OCH VA PISSNÖDIG I 11/2 timme.. skjut mig säg ja bara!
Knipövning deluxe!;P



FINALLY ITS FRIIIIDAY!

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Pernilla sa...

LER När jag läser ... Vad vacker du är människa! :)
Det var väl bara det! ;) Ha en mysig kväll!

Kramar Pernilla

Camilla sa...

Happy helg till dig snyggo!

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...