torsdag 20 september 2012

Ensam

Morgonen startades med morgonprom, mitt sällskap behagade inte att svara på sms..sov nog så då traska ja ut själv :) Har nog kommit fram till att ja förändrats rätt mycket, ja har ett mycket mindre behov av egentid och tycker om att ha folk hos mig eller runt mig hela tiden, sover ju själv .. då får ja ju min egentid där ;P Särskilt som en sån här vecka och förr förra.. inte van att Em är borta en HEL vecka och då vill ja gärna ha någon hos mig så de inte blir så ensamt.. När ja har Emmy är de så fullt upp hela tiden, hi hi så då är de inte en lugn stund, självklart har ja gärna besök då oxå så länge de är kravlös och enkelt.. att ingen kräver så mycket av en..att man bara är :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Josefin! Har en fråga.. Kan man tävla för er, Budo & Fitness, har ni något team? Har tänkt tävla i Body fitness.. :) Trevlig blogg du har,har läst den länge, inspirerande!:)

/Kajsa

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...