måndag 16 juli 2012

Lasta på å arv!<3

Raka mark med stång 4 set
Sittande legcurl 4 set
Stående legcurl 4 set
Hamstring i bellyback 3 set
Raka mark med hantlar 4 set
stående vader 5-6 set i super set med underarmar 3 set
Crunch på bollen 4 set.


Sååååå otroligt skönt att lasta på å köra TYNGRE igen!!! Kroppen å knoppen känns utvilad å pigg.
Träna med swolex, craze å BCAA i kroppen.
Nu bloggar ja å går hem för frukost:-)
Gick å log å var glad över att mamma uppmärksammat mig på varför ja e igång på morgonen...
När han var 'ledig' på helgen gick han ut till lastbilsgaraget när alla sov..
Likaså har ja tagit efter min pappa som ja saknar något oerhört.
För mig är de en självklarhet att lägga min träning så de inte stör de som betyder mest...
När Emmy föddes träna ja alltid när hon å hennes pappa sov eller var ja själv så träna ja när hon sov i vagnen..
För mig är de ett sätt att visa kärlek å omtanke.. Att vilja va så mycket man bara kan med nära å kära<3
Så tack pappa att ja fått den egenskapen av dig...
Sen mina ben har ja int ärvt av dig;-)
Storkblek bena dina glömmer ja aldrig!!;-)
Saknar dig<3




Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Västra Esplanaden,Umeå,Sverige

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...