måndag 21 maj 2012

Såååå underbart!

Morgonen började med frukost på säng<3
Sedan en dusch.. Konstig ordning på allt men de funkar bäst idag;-)
På med mina löpartights från BB.. Tanken var 30 min högre puls.. MEN HADE INGEN LUST!!
Va ville och BEHÖVDE JA IDAG!?
Jo en runda i solen, så vi gick ut tidigare å tog en omväg till dagis så min prom blev 50 min.
Detta är att lyssna.. Att styra av å känna vad ens inre å va ens kropp behöver just idag..
Autopilot e bra men inget som man alltid behöv köra efter. Hade ja gjort som min första plan va å inte lyssnat till vad ja egentligen behövde hade ja inte fått samma känsla å hade heller gått i mot å jobbat mot min kropp.



Stannade å matade fåglarna på vägen från dagis.
Nu blir de bara snabb raggar dusch å smink sen jobb innan ja blir till fixad ikväll på stan:-D
Spännande å kul!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...