söndag 19 februari 2012

Ska man våga sig ut idag?

Emmy tassar runt i sin onepiece och jag i morgonrock efter först mys i sängen och sedan frukost.
Gröt med hackade nötter och protte.
Emmy fick fil med en nu musli, som gick hem si så där :)

De verkar blåsa rätt saftigt än så länge och jag gissar att de inte plogat på cykelvägarna än då de är söndag så vi stannar inne ett tag till i allafall, men lite frisk luft måste vi allt få. Kanske tar bobben och går en liten sväng om de inte blir värre, får gå ut och känna om de är risk att Emmy lättviktarn blåser bort först. Inget gym idag:)

Lyssnar på MOA LIGNELLs When I held ya, skön röst fröken har.

I bland blir man snopen över folk tänker, något som kan få mig att backa är när man inte vet var man har en person, när de säger en sak och visar en annan..ja allmänt när en vänskaps eller vilken relations form får en att grubbla mera än vad den ger energi. Ja hatar att backa eller passa ja vill ju alltid framåt i olika sätt och vis :)
Vissa tänker inte så långt alla gånger och kanske fokuserar för mycket på sig själv ;)

Blir nog mycket barntv idag och böcker, söndagsmys helt enkelt, laga något gott till lunch, plocka undan och fixa inför veckan så de är klart, packa  träningsväskan för morgondagens pass:) Vad om inte beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen igen!!! Hatkärlek...tur jag ladda med maaaaassa näring igår kväll, kommer ge en grym återhämtning, ökning av muskler och styrka, var så säker ;)

3 kommentarer:

Marlene sa...

Låter som en riktigt mysig söndag! :) Jag ska he mig ut i blåsten och luncha hos min vän Sara, om jag inte befinner mig på USM imorgon betyder det att jag blåst bort! hahaha Kramar vännen

Tella sa...

Snyggo!!
Ja, jag undrar också ifall jag kommer ta mig ut till gymmet..sambon har fått skotta i nästan två timmar för att ens komma ut till bilen. Helt jävla galet. Jag har dessutom sjuk absitnens, så jag måste fasen till gymmet. Kommer bli tokig(are) annars ;-)

Hoppas du får en fin dag

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej vännen min!
De har ju varit en "bra" dag, vi har varit ute och busat 2 svängar och tvättar för fullt här hemma..men nu har vi inga torra ytterkläder kvar annars hade nog snöhögen fått ett till besök av oss ;)
Hoppas du fick en mysig lunch och om du vill så är de bara att komma förbi på kaffe här. Kramar om

Tella-Detsamma!!;)
Klart du kommer, ibland är de bra att längta och du kommer få till ett bra pass, var så säker!!
Ha en underbar dag.
Kramar

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...