måndag 20 februari 2012

AAAAHHHHH shit vilket bra benpass...

Text kommer, mat, smink..jobb;)
Sjukt snygg hood.. .vill haaaaaaaaaaaaaa!!! GE MIG.. ge mig även en armhållare så jag kan ha min iphone i gymmet utan att ha den mellan bena eller mellan bröna när jag kör ben..tack!
Gårdagens middags fix, omelett och potatisbullar.. gott gott!!
Ägg, strimlad skinka och ost...älskar smält ooooost!!!!  Bröd och massa grönsaker till.
Mys igår kväll med memory.. hmm mest titta på bilderna..där där med att samla par tar vi lite längre fram;)
Magiskt vackert väder i Umeå idag..njutning på hög nivå var de att ta sig till gymmet!!
10 jäkla tunga set benpress...guuuu va jobbigt och då räknar jag inte med uppvärmingen!!! AHHH underbart att känna sig som man ska kräkas när man går hem;P Ha ha. TACK Simme för tips ang musik, hade så jävla bra musik i öronen och sprängde nog hörselgångarna lite lätt.. fröken har lite lätt för hög volym;P

10 set arb benpress. 6 set benspark.. tungt där med, sedan 7 set vader, sittande samt i benpressen.

I dag lydde jag chefen och inte var runt överallt och körde flera övningar utan bara mata benpress och benspark med fokus på benpress.. sen inga högreppar.. UTAN TUNGT!!! Ska ju väx!!!

BMR Animus testades igen detta pass och kommer ta in de, så på lördag på FITNESSDAGEN kommer den vara i butik till grymt bra fitnessdags pris så pass på!! Xtend under passet och Ultimate protein och riskakor efter.  Snabba kolhydrater är verkligen en njutning när svetten rinn, bena skaka och huvudet känns lite halvbakis och man får ångest av att måsta gå ända hem på rysligt trötta ben! En vanlig dag på TRÄNA i benrummet ;O)
Nyvaken och grymt välsminkad är man när man kommer på TRÄNA kl 9 på morgonen... nästan som vissa är på IKSU.. sminkad och fixad när man ska träna.. nooooot!!! Men de får jag istället vara nu på jobbet och fan va skönt de är att ha svettas och kört skiten ur sig..samt veta att jag startat veckan med ett grymt benpass, sjukt skönt!!! Sen att gå till jobbet i strålande sol...ahhh underbart!!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Du ger så mycket positiv energi!! Tack för det! Det är alltid roligt och peppande att läsa din blogg. Så för att ge några procent positiv energi tillbaka vill jag bara säga att jag tycker du är GRYM! Kram

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Jag har jue en armhållare vännen, fast det står sats på den... går det bra på tjäna?! :D Inte använd så inte indränkt med svett. ;P

Kraam på dig!!

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Glömde jue att skriva att du får hojta till om du vill ha den. :)

Vad köster den dära hoodien då'rå?! *nyfiken*

Jossan-Wellness by me! sa...

Camilla-UNDERBARA du va glad jag blir!! KUL Å HÖRA!! TACK!TACK TACK!!!
Kram och ha en härlig kväll

Suss-Men sötskit!!! Tänk om du behöv den själv då snart? Jag tror de går bra på TJÄNA, hi hi.
Hoodisen kostar 999:- GRYYYYM på!!
Hur är de med dig ,skriv några rader åt mig så jag får höra.
Kramar om dig

Camilla sa...

Tack detsamma - fast en härlig dag nu då istället :)

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...